احتمال ساخت Call of Duty 2014 توسط استدیوی Sledgehammer Games
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

Call-of-Duty-Ghosts

سال گذشته بود که لیست های شغلی متعدد و گزارش  هایی اشاره به این داشت که استدیوی Sledgehammer Games در حال ساخت یک Call of Duty جدید می باشد  و با رونمایی از Call of Duty: Ghosts عده ی بسیاری بر این عقیده بودند که این استدیو مشغول کار بر روی این عنوان می باشد. اما با توجه به جزییاتی که خود Sledgehammer Games منتشر کرده ، این استدیو در  ساخت Call of Duty: Ghosts هیچ گونه دخالتی ندارد.

trans احتمال ساخت Call of Duty 2014 توسط استدیوی Sledgehammer Games

در پست جدیدی که به تازگی این استدیو در توییتر منتشر کرده ثابت شده است که Infinity Ward تنها سازنده ی بازی می باشد و Sledgehammer Games هیچ گونه دخالتی در ساخت بازی ندارد. این پست را می توانید در زیر بخوانید :

با تبریک به Infinity Ward که مشغول ساخت CODGhosts هستند. تیم ما مشغول کار بر روی پروژه ی بعدیمان است ، اما بهترین آرزوهای خودمان را برای تیم سختکوش IW داریم.

— Sledgehammer Games (@SHGames) May 1, 2013

استدیوی Sledgehammer Games تماما متعلق به شرکت Activision می باشد و در ساخت بازی Modern Warfare 3 هم به استدیوی Infinity Ward کمک کرده بود. اما این بار Infinity Ward به تنهایی مشول ساخت جدیدترین قسمت Call of Duty است و  با توجه به این که قبلا Sledgehammer Games اعلام کرده بود که مشغول ساخت یک COD جدید است ، احتمالا Call of Duty 2014 را این استدیوخواهد ساخت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب